maanantai 20. helmikuuta 2017

Esittelyt

Suvi Lappalainen


Hei!

Olen Suvi, 22-vuotias ja kotoisin Pohjois-Savosta, tarkemmin ottaen Iisalmesta. Opiskelen nyt toista vuotta kasvatusalan koulutuksessa, pääaineena yleinen kasvatustiede sekä sivuaineinani soveltava psykologia ja erityispedagogiikka.
Odotan innolla mitä kaikkea tämä kurssi pitää sisällä ja ennen kaikkea sitä, että pääsemme tiimin kesken toteuttamaan lukupiirejä ja itse koulutussuunnitelmaa. Toivottavasti kurssin päätyttyä meistä jokainen on kokemusta rikkaampana!


sulappal@ulapland.fi





Laura Ylipahkala



Moikka!

Olen Laura ja opiskelen myös toista vuotta kasvatusalan koulutuksessa Lapin yliopistossa. Pääaineenani on yleinen kasvatustiede ja sivuaineena minulla on erityispedagogiikka ja kasvatuspsykologia. En ole ennen tehnyt koulutussuunnitelmaa, joten olen todella innoissani tulevista viikoista tämän kurssin parissa.


laura.ylipahkala@outlook.com





A H



Moi kaikille myös minunkin puolestani!

Minä olen Aliisa, kotoisin Espoosta ja myöskin toisen vuoden kasvatustieteen opiskelija. Vapaa-aikanani pyrin parhaani mukaan opiskella, nähdä ystäviäni ja urheilla. Toivon saavani tältä Yhteisöjen ja organisaatioiden kehittäminen -kurssilta uusia näkökulmia kasvatukseen ja koulutukseen myös tulevaisuutta silmällä pitäen.


ahellstr(at)ulapland.fi





Juho Impiö




Terve!

Olen 25-vuotias, niinikään toisen vuoden kasvatusalan opiskelija. Olen kotoisin Ranualta, ja ennen päätymistäni Rovaniemelle olen ehtinyt kiertää monta kaupunkia. Opiskelin aiemmin Vaasassa kauppatieteitä, mutta lopulta totesin että rahatalouden sijaan minua kiinnostavat enemmän ihmiset. Pääomasijoitusten kasvun sijaan siis päädyinkin opiskelemaan ihmisten sijoittumista ja kasvua kasvatustieteiden tiedekuntaan. Koulutussuunnitelman teko reaalimaailman organisaatioon on myös minulle ensimmäinen laatuaan, ja lisää kurssin kiinnostavuutta merkittävästi.




Maija Tuisku




Hei! Olen Maija, 23-vuotias ja kotoisin Rovaniemeltä. Opiskelen yleistä kasvatustiedettä nyt kolmatta vuotta ja sivuaineena minulla on soveltava psykologia. Päädyin opiskelemaan kasvatustieteitä parin välivuoden jälkeen vähän sattumalta, kun alkuperäiset suunnitelmat suuntautua terveys- ja liikunta-alalle eivät onnistuneet. Kasvatusala on kuitenkin osoittautunut minulle sopivaksi ja pidän tästä erityisesti sen vuoksi, että uramahdollisuudet ovat todella laajat. Koulutussuunnitelman teko on myös minulle kokonaan tuntematon aihe ja uskonkin, että tämän kurssin aikana tulen oppimaan taas paljon uutta.



maija.tuisku@outlook.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti